دموهای بلوک اندیشه

زیباترین، متنوع ترین، و کارآمدترین دموها برای ساخت و راه اندازی همه نوع وبسایت، با امکان سفارشی سازی گسترده طبق درخواست مشتری

بازار کسب و کارها در همه جای دنیا، بازاری پر از التهاب، نوسانات، و رقابت میباشد که همواره تاثیر خود را در طول زمان بر رکود و یا رونق آنها نشان میدهند. متاسفانه علیرغم وجود چنین شرایطی سیستم سنتی و ناکارآمد غالب بر اکثر کسب و کارها در کشور ما، و نیز عدم استفاده و یا بعضاً استفادۀ ضعیف و یا نادرست از سیستمهای مدرن و شبکۀ اینترنت، کارایی کسب و کارها را بطور چشمگیری تنزل داده و حیطۀ آنها را در سطح موضعی و محلی پایین نگه داشته است  . همه چیز یک کسب و کار به شهرت آن و اطلاع رسانی مؤثر بستگی دارد. ما در بلوک اندیشه برای استفاده کارآمد از این ابزارها به شما کمک می کنیم تا ضمن ایجاد یک وبسایت مدرن و مناسب برای معرفی شما به عنوان یک برند در زمینۀ کسب و کارتان، در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی نیز مراتب شهرت شما و نگهداری از آن در طول زمان و در سطح مطلوب فراهم آید.

در پایین نمونه هایی از دموهای آماده برای تولید وبسایت متناسب با کسب و کارهای گوناگون را بصورت زنده قرار داده ایم که شما می توانید با انتخاب هرکدام از آنها در کوتاه ترین زمان ممکن سایت خود را برای رونق دادن هرچه بیشتر و سریعتر به کسب و کارتان راه اندازی کنید:  

مرکز بازی رایانه ای

مبلمان و سرویس خواب

عکس و فیلمبرداری

کتابفروشی

لوازم الکتریکی

پت شاپ و کلینیک دامپزشکی

سوارکاری و لوازم اسب

شیرینی فروشی و نان فانتزی

سینما و تاتر

مزون لباس

فروشگاه کفش

ساز و آموزش موسیقی

آژانس تبلیغاتی

اسباب بازی فروشی

سوپرمارکت و خواروبار

زمان آن رسیده که

پروژۀ خود را آغاز کنید​

ما به شما را در این راه و رسیدن به اهدافتان یاری خواهیم کرد