بازاریابی رسانه اجتماعی

بازاریابی رسانه اجتماعی چیست؟

بازاریابی رسانه اجتماعی (SMM) نوعی از تبلیغات اینترنتی است که برای دستیابی به اهداف بازاریابی و برقراری ارتباطات تجاری شبکه های اجتماعی مختلف را بکار می گیرد. این نوع بازاریابی پیش از هر چیز فعالیتهای اطلاعرسانی از قبیل به اشتراک گذاری محتوا، تصاویر، و ویدئوها را پوشش می دهد؛ و به هر دو صورت رایگان و یا همراه با هزینه قابل اجراست. 

خدمات تخصّصی ما برای شما

استراتژی توسعه ای برای رسانه های اجتماعی

شما را برای نحوۀ بکارگیری کارآمد رسانه های اجتماعی سطح بالا و دستیابی به نتایج ملموس راهنمایی خواهیم کرد.

مدیریت آگهی رسانی رسانه های اجتماعی

خدمات آگهی رسانی ما رشد کسب و کار شما را افزایش خواهند داد. 100 درصد از مشتریان ما در این زمینه، شاهد این افزایش بوده اند.

تولید محتوا برای رسانه های اجتماعی

 تهیه مطالب و نوشته ها برای رسانه ها که بطور مستقیم و غیر مستقیم بر بازاریابی محصولات و معرفی کسب و کار شما تاثیر خواهد داشت.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ابزارهایی پرقدرت برای ارتباط و اطلاعرسانی هستند. این رسانه ها به شرکتها و تولیدکنندگان اجازه می دهند که علاوه بر گسترش شهرت برند و یا تولیداتشان، به جذب مشتری نیز پرداخته و در هر مکانی به آنها دسترسی داشته باشند. با اجرای درست این نوع بازاریابی می توان حتی کارایی روشهای سئو و سِم را نیز از طریق ایجاد پیوندهای طبیعی و افزایش ترافیک، اطلاعرسانی، و بالابردن ارزش تجاری برند و تمایز آن با سایرین افزایش داد. اگر در تلاش برای تعیین استراتژی، مدیریت و آگاهیرسانی رسانه های اجتماعی برای کسب و کارتان هستید ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اینستاگرام

چرا به مدیریت رسانه اجتماعی نیاز دارید؟

مشتریان و مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی حضور دارند.

صرفنظر از اینکه شما و یا شرکتتان به چه کار و تجارتی مشغول هستید، مشتریان و مخاطبان شما بطور روزمره از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. بنابراین مهم است که همواره تماس و ارتباط خود را با آنها، برای نگهداری جایگاه خود به عنوان اولین گزینۀ ایشان، حفظ کنید.

کسانی وجود دارند که در جستجوی شما هستند.

اگر شما سرویس و یا محصولی را ارائه می کنید، بنابراین با احتمال بالا کسانی هستند که به نیازمند آنها و در جستجویشان نیز هستند. سرویس مدیریت رسانه اجتماعی ما می تواند آنها را به سوی شما هدایت و مخاطبان و مشتریان تازه ای را از این راه برایتان فراهم کند.

در رسانه های اجتماعی از شما صحبت می کنند.

شما می بایست به آنچه که مشتریانتان در رسانه ها از شما می گویند گوش فرا داده و پاسخگوی پرسشها و نگرانیهایشان باشید.سرویس مدیریت رسانه ای ما می تواند جنبه های مثبت کسب و کارتان را پررنگتر، وبرای از بین بردن نگرش منفی در مورد آن به شما کمک کند.

هر کسب و کاری شایسته داشتن مدیریت کارآمد رسانه اجتماعی است.

بسیاری از صاحبان کسب و کارها و مدیران بازاریابی زمان کافی برای مدیریت همۀ کانالهای رسانه های اجتماعی خود را ندارند. با سپردن این امر مهم به ما می توانید از خدمات تخصصی ما در این زمینه بهره برده و به اهداف بازاریابی و مشتری مداری خود دست پیدا کنید.

فرآیند کار ما

چگونگی خدمات ما به شما

ما یک شرکت خوشنام و فعال در رسانه های اجتماعی هستیم که به دلیل مشتری مداری و حسن روابط با مشتریان قدیممان، که از کیفیت و چگونگی خدمات ما مطلع هستند، بیشتر پروژه ها و سفارشهای کاری را از طریق همین مشتریان و با پیشنهاد، و معرفی به مشتریان جدید در رسانه های اجتماعی دریافت می کنیم. شما نیز می توانید به همین صورت و با کمک شبکۀ گسترده و پرمخاطب ما همچون یک کارشناس زبده همۀ جزییات خدمات و یا محصولات کسب و کارتان را با روشهای پیشنهادی ما معرفی کرده و از این راه علاوه بر ارتباط مستقیم با مشتریان قدیمتان، به مشتریان و مخاطبان جدید نیز معرفی شده و به جذب ایشان بپردازید.

زمان آن رسیده که

پروژۀ خود را آغاز کنید​

ما به شما را در این راه و رسیدن به اهدافتان یاری خواهیم کرد