بازاریابی موتور جستجویی

بازاریابی موتورجستجویی (SEM) چیست؟

نوع خاصی از بازاریابی اینترنتی می باشد که درآن آگهی دهندگان به ازای هربار که روی آگهیشان کلیک شود مبلغی را به وبسایت تبلیغ کننده پرداخت می کنند. این روشی است که در آن سعی می شود که بجای افزایش بازدید کنندگان به صورت ارگانیکی، با پرداخت هزینه بازدید کننده جذب و ترافیک سایت افزایش داده شود.

تبلیغات موتورجستجویی یکی از متداولترین روشهای پرداخت برحسب کلیک (PPC) می باشد. این نوع تبلیغ  به آگهی دهنده این شانس را می دهد که آگهی خود را در وبسایتهایی جایگذاری کند که از حمایت موتورهای جستجو برخوردارند و در صورت جستجوی مرتبط با کسب و کار آنان، پیوند مربوط به آگهی مربوطه ظاهر خواهد شد.

شزکت بلوک اندیشه دارای  افتخار عضویت در مجموعۀ شرکای تبلیغاتی گوگل می باشد؛ از این رو می توانیم به شما با تضمین اطمینان بدهیم که آگهیهای کسب و کارتان به دست مخاطب واقعی آنها خواهد رسید و این به لحاظ کمتر کردن هزینه، و زمان برگشت سرمایه به سود شما خواهد بود.

مدیریت بازاریابی موتورجستجویی

پلتفرمهایی همچون گوگل ادورد و بینگ اد برای افزایش شهرت و رونق بیشتر کسب و کار شما اهمیت زیادی دارند. کارشناسان بازاریابی موتورجستجویی ما می توانند وضعیت شما را در این راستا با راهنماییهای استراتژیک و نیز فراهم آوردارن گزارشهای تحلیلی متناسب با نیازتان ارتقا دهند. ما شما را برای رسیدن به اهدافتان با کوتاهتر کردن زمان برگشت سرمایه، کسب سهم و جایگاه بهتر در بازار کسب و کار، راهنمایی و پشتیبانی خواهیم کرد.

مدیر بازاریابی

خدمات پرداخت برحسب کلیک ما

بررسی رسمی PPC

فرآیند بررسی رسمی PPC ما از شناخت دقیق اهداف بررسی آغاز می شود و شامل برآورد میزان پوشش و تحلیل داده ها در این زمینه نیز می باشد.

آگهی در شبکه های اجتماعی

ما می توانیم به شما برای ایجاد کمپین در شبکه های اجتماعی کمک کنیم. این کمپینها می توانند شما را به سمت مخاطبان خاصتری که مدنظر شما می باشند هدایت کنند.

گوگل ادوردز

شما با انتخاب ما برای انجام امور بازاریابی آنلاین، از مزیت کارشناسی تمام وقت و بدون هزینۀ اضافی ما در بهره گیری از گوگل ادوردز نیز بهره مند خواهید شد

آگهی رسانی Bing

علاوه بر گوگل ادورد، شما می توانید با کمک ما از طریق موتور جستجوی مشهور شرکت مایکروسافت و بینگ ادورتایزینگ نیز به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

آگهی رسانی نمایشی

 با آگهی رسانی نمایشی، مخاطبی را برایتان هدف می گیریم که پیشتر مشخص شده که به محصولات و یا خدمات شما علاقه مند است.

بازاریابی و هدفگیری مجدد

بازگشت بهتر سرمایه و همگرایی بیشتر با بازاریابی برروی افرادی که قبلاً از وبسایت شما بازدید کرده اند.

پ پ ث

خلاصۀ فرآیند بازاریابی موتورجستجویی ما

مدیریت خدمات بازاریابی موتورجستجویی ما شامل مولفه های زیر است:
  • تعیین استراتژی برای PPC
  • بررسی و انتخاب کلیدواژه
  • ایجاد و توسعۀ آگهی
  • ایجاد کمپین
  • مدیریت سرمایه و رهگیری برگشت آن
  • بهینه سازی و توسعۀ صفحات فرود
  • مدیریت و تحلیل کمپینها

گزارش دهی

با بکارگیری خدمات ما، شما هر ماه یک گزارش دربارۀ موفقیت کمپین خود درارتباط با انتخاب کلمات کلیدی و متون خواهید داشت. همچنین یک گزارش از رتبه بندی تولید می کنیم که وضعیت ترافیک ارگانیک شما را با توجه به کلیدواژه هایی که برایشان هزینه می کنید نشان می دهد. پس از بررسی گزارش نیز با هماهنگی شما ترتیب یک جلسۀ آنلاین با اعضای تیم پروژه برایتان داده خواهد شد که در آن علاوه بر پاسخ به پرسشهای شما، وضعیت جهت گیری و رشد کمپینتان نیز شرح داده خواهد شد.

زمان آن رسیده که

پروژۀ خود را آغاز کنید​

ما به شما را در این راه و رسیدن به اهدافتان یاری خواهیم کرد