بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو عبارت است از فرآیند تاثیر دیده شدن یک وبسایت و یا برگۀ وب در نتایج یک موتور جستجو بدون پرداخت هزینه؛ معمولاً به آن نتایج طبیعی، ارگانیک و یا کسب شده نیز اطلاق می گردد. در حالت کلی هرچه یک سایت زودتر(یعنی دارای رتبۀ بالاتری در صفحۀ نتایج جستجو باشد ) و یا بیشتر در لیست نتایج جستجو ظاهر شود مراجعه کنندگان بیشتری را از کاربران موتور جستجو به دست خواهد آورد. سئو جنبه های مختلفی از جستجو را هدف می گیرد که عبارتند از جستجوی :تصاویر، ویدئو، مطالب علمی، اخبار، و مطالب محلی

سطح کسب و کار خود را ارتقا دهید

ما در بلوک اندیشه می توانیم رتبۀ جستجو و میزان ترافیک سایت هر شرکتی را افزایش دهیم. روشهای کارشناسانۀ متخصصان فنی و کپی رایت ما در بلوک اندیشه قادر به برآورد کردن نیازهای شرکتها و یا صنایع با وبسایتهای پیچیده در این زمینه می باشند.

تجزیه و تحلیل یک وبسایت

ابتدا وبسایت را به صورت کلی بررسی و سپس مرحله به مرحله کلیدواژه های آنرا بطور موثری برای موتورهای جستجو تعریف می کنبم. هدف نهایی ما گرفتن هرچه بیشتر بازدیدکنندگان سایت به لحاظ تعداد و زمان باردید ایشان می باشد

سئو
سئو

بهینه سازی برگه ای داخل و خارج

هدف از این نوع بهینه سازی ایجاد یک تم سازگار با کلیدواژههای مطلوب شماست که بطور خاص به کسب و کارتان متصل هستند. موتور جستجو یک ربات است و نه انسان، بنابراین ما روشهایی را اعمال می کنیم که طی آنها ربات مربوطه فرامیگیرد که چگونه در هنگام جستجوی کاربران و یا مشتریان بالقوه، وبسایت شما را در قسمتهای بالاتر جستجو به ایشان معرفی کند.

فرآیند کار ما

پیش از آغاز یک پروژۀ سئو، لازم است شناختی از فرآیند اجرای کارآمد آن داشته باشیم. در شرکت بلوک اندیشه با طی مراحل چارت زیر این مهم انجام می پذیرد:

رشد رتبه بر اساس کلیدواژه 
0 برابر
افزایش درترافیک ارگانیک
0 درصد
افزایش درده تای اول
0 درصد
افزایش درمدت بازدید
0 درصد

چرا انجام سئو به سود کسب و کار شماست؟

اهمیت رتبه بندی

نتایج پژوهشهای اخیر نشان می دهند که تقریبا 85 درصد وبسایتها از طریق موتورهای جستجو یافته می شوند.

استراتژی مؤثر

سئو شما را قادر می سازد که عبارات کلیدی را بر اساس آنچه مشتریان بالقوۀ کسب و کار شما جستجو کرده اند انتخاب کنید.

جذب بازدید کننده

یک سئوی استخواندار در کنار یک وبسایت خوش طرح کاربران را تشویق به بازدید از سایت شما می کند.

موتورهای اصلی جستجو

تقریباً 96 درصد از کاربران اینترنت کار جستجو را از طریق یک موتور اصلی نظیر گوگل، یاهو، Bing، و یا AOL آغاز کرده اند.

342 میلیارد نتیجۀ جستجو

آمارهای مارس سال 2021 گوگل نشانگر: 90460  جستجوی اینترنتی در هر ثانیه، 5/4 میلیون در دقیقه، 325/65 میلیون در ساعت و...و 2.85 تریلون در سال بوده است.

دریافت مصرف کننده

این شاخص نشان می دهد که رتبۀ یک وبسایت در یک موتور جستجو تا چه اندازه بالا است.

سئوی کارآمد

 شرکت بلوک اندیشه با دارا بودن کارشناسان کارکشته در زمینه ی سئو و بازاریابی اینترنتی، و همچنین داشتن مدیران و کارمندان با تجربه آماده است تا با اجرای روشهای مبتنی بر اصول بازاریابی علمی آنلاین، بستر حضور هرچه بیشتر، مؤثرتر و طولانیتر کسب و کار شما در فضای مجازی فراهم آورد.

زمان آن رسیده که

پروژۀ خود را آغاز کنید​

ما به شما را در این راه و رسیدن به اهدافتان یاری خواهیم کرد